Het Zumba Masterclass Event Vol.4 met de uit Amerika overgevlogen Loretta Bates, was ook dit jaar weer een goed opgezet event.
Ruim 200 Zumba beoefenaars, waaronder vele instructeurs, konden op het podium samen met Loretta, dansen.
Bij binnenkomst werden we enthousiast begroet door Danielle en Olaf, die me van voorgaande jaren herkenden. Nadat de post geinspecteerd was, werd me gevraagd even een rondje met Olaf te lopen om te kijken waar, indien nodig, de ambulance het beste kon komen en welke nooduitgangen het beste waren.
Gelukkig is dit allemaal niet nodig geweest.
Het is qua inzet heerlijk rustig geweest. We hebben alleen een dame in een rolstoel in de gaten gehouden omdat deze met epilepsie kampte. Ondanks alle prikkels die een aanval konden doen opwekken daar, bleef een aanval gelukkig uit. Een andere dame in een rolstoel was even overprikkeld en hebben we een half uurtje op de post gehad om wat rust in het hoofd te krijgen.
We hebben verder heerlijk kunnen genieten van het event.









