Zaterdag 27 Mei jl was er door Quare weer een studenten Jeux de Boules toernooi georganiseerd. https://qjbt.nl/info
Een goed opgezet toernooi waar meerdere studentenverenigingen uit het hele land zich voor hadden ingeschreven.
Om 13.30u barstte het feest los. Jeux de Boules, stokvangen, twister….er was popcorn en heerlijke wraps. Aan wijn, bier en frisdrank was geen gebrek. Ehbo Vereniging Woensel Noord was hierbij weer vertegenwoordigd om de ehbo voor hun rekening te nemen. Ik werd enthousiast ontvangen, want ze herkenden me van vorig jaar. Dit jaar hadden ze een tent opgezet voor ons zodat we uit de zon bleven en voor privacy voor de slachtoffers zorgde. Ondertussen werd er door de studenten gekookt voor 460 man incl ehbo en beveiliging. Heerlijke ratatouille met roomkaas en kaiserbroodje. Frisdrank mochten we zo uit de koeling halen wanneer we zin hadden en onze coldpacks mochten we in de koelwagen leggen.
Dit jaar hebben we veel inzet gehad hier op het toernooi. Er was goede ondersteuning van de ingehuurde beveiliging, alsmede van de campus-beveiliging.
Iedere 4u werd een collega afgelost. Na afmelding werden ze beloont met een mooi boeketje bloemen voor de bewezen diensten. Heel erg attent!
Het was een drukke, maar leerzame dienst voor mijn collega’s waarbij de module Alcohol en Drugs goed ingezet kon worden.










