Gertjan en Jacqueline,
Bedankt voor jullie inzet. Ik was erbij en het was een gezellig feest.
Gertjan, uit wat je vertelde waren er geen bijzonderdere letsel, enkele pleisters en iemand die op zijn knie was gevallen, snee in een wang van een kind die jullie naar de huisartsenpost hebt gestuurd.
Helaas heb ik door de drukte die dag vergeten een foto van jullie te maken.
Deze is van enkele jaren terug voor hetzelfde event met dezelfde personen 
Met vriendelijke groet,
Annemarie van de Ven-Blonk
Secretaris EHBO-vereniging Woensel-Noord
Secretaris EHBO-vereniging Woensel-Noord









